F.A.Q

I. Cum poate fi cumparat un produs prin acest Magazin Virtual
R. Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru virtual aveti urmatoarele posibilitati: 1. Puteti selecta produsul dorit din catalogul de produse , urmand apoi sa completati acel formular cu datele dumneavoastra, urmand apoi ca noi sa va trimitem produsul la adresa completata, plata facanduse la ridicarea produsului sau in functie de modalitatea aleasa. 2. Puteti face comenzi telefonic sau prin fax, intre orele 08.00 – 18.00 la numerele: - 021... - 3400031. (fax) – 0727 760000 3. Puteti transmite comanda prin e-mail la adresa: office@.biromarket.ro.


I. Unde pot gasi informatii despre adresa si telefonul societatii?
R. Aceste informatii le puteti gasi afisate in subsolul site-ului.


I. Care este adresa postala pentru Biromarket?

R. Adresa postala pentru Biromarket este : str.Lucretiu Patrascanu nr 3-5 sector 3 Bucuresti


I. Unde pot afla informatii privind ultimele noutati despre produsele Biromarket?
R. Pentru a vedea aceste informatii va rugam sa accesati butonul ........ din pagina principala. Aici veti gasi noutatile despre Biromarket.


I. Cum se face livrarea?
R. Produsele din magazinul nostru se livreaza la sediul/domiciliul clientului, pe raza municipiului Bucuresti si in localitatile invecinate, de catre un agent de vanzari care se va legitima cu ecuson purtand insemnele GIORGIO 67 SERVICE SRL. Dupa finalizarea comenzii, veti fi contactat telefonic de catre unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra unde si cand doriti sa va fie livrate produsele comandate. Comenzile dumneavoastra se primesc intre 08.00 si 18.00, iar produsele se livreaza din stoc, in maxim 24ore de la confirmarea telefonica a comenzii, in intervalul orar stabilit cu operatorul nostru. La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente: 

factura in original;

chitanta, daca este cazul;

In momentul livrarii, clientul are obligatia de a verifica atat cantitativ cat si calitativ produsele comandate, avand posibilitatea de a refuza articolele care nu corespund. Produsele returnate vor fi scazute din factura sau inlocuite (conform cerintelor clientului). In cazul comunitatilor de romani care doresc sa comande produse traditionale, livrarea se face in felul urmator: - livrari in afara tarii sau in tara: dupa confirmarea comenzii, clientul va plati valoarea aferenta comenzii prin transfer bancar, iar in momentul intraii banilor in cont se vor livra prin curier rapid - plata curierului rapid va fi efectuata de catre client Reclamatiile ulterioare nu sunt luate in consideratie. In cazul in care doriti sa comandati produse care nu se regasesc inca in magazinul nostru va rugam sa ne contactati telefonic sau accesand sectiunea Contact de pe site si unul dintre agentii nostri va lua legatura cu dumneavoastra pentru a va comunica pretul acestora.

Dupa confimarea pretului, produsele va vor fi livrate in conditiile specificate mai sus.

Toate articolele pentru care exista astfel de cereri se vor regasi apoi in cadrul magazinului


I. Cum platesc?
R. Plata produselor achizitionate de pe site-ul www.biromarket.ro se poate face astfel:

plata în numerar la livrare
plata cu fila CEC, bilet la ordin sau prin ordin de plata in contul firmei noastre, la termen.

I. Cum pot deveni distribuitor?
R. Contacatati proprietarul acestui site pentru mai multe informatii.

Comanda minima este de 150 RON.